الاثنين، 27 مايو 2013

كلمات اغنية حب عمرى بهاء سلطان 2014 ، اغنية حب عمرى 2015


كلمات اغنية حب عمرى بهاء سلطان 2014 ، اغنية حب عمرى 2015
كلمات اغنية حب عمرى بهاء سلطان 2014 ، اغنية حب عمرى 2015

بهاء سلطان - حب عمري


اسم المطرب: بهاء سلطان




سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان

بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان


بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب

مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب

وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب

مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب

سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان

بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

حبيبى واللهى ماعدى يوم فى حياتى نسيت عينيك

حبيبى انا بحلم لو ثوانى اعيشها بين ايدك

حبيبى واللهى ماعدى يوم فى حياتى نسيت عينيك

حبيبى انا بحلم لو ثوانى اعيشها بين ايدك

وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب

مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب


سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان

بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

تعالى انا عمرى ماهقدر ابعد وانا قلبى بين ايدك

تعالى بقتملك حياتى دليل على حبك ليك

تعالى انا عمرى ماهقدر ابعد وانا قلبى بين ايدك

تعالى بقتملك حياتى دليل على حبك ليك


وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب

مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب

سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان

بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

0 التعليقات:

إرسال تعليق